Bramy przemysłowe
Uszczelnienie pneumatyczne TSUP jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Miechy rozkładane są poprzez dmuchawę, natomiast ich składanie wspomagane jest przy użyciu dodatkowego napędu.
Konstrukcja ta doskonale izoluje wnętrze magazynu przed warunkami zewnętrznymi, z tego względu ten rodzaj uszczelnień jest szczególnie polecany przy obiektach o znacznej różnicy temperatury względem otoczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
Zastosowanie
Systemy przeładunkowe
Wysokość (WN)
3700 mm
Szerokość (SN)
3500 mm
Głębokość (D)
800 mm
Wysokość montażowa
4700 mm
Materiał miechów
PVC
Gramatura
670 g/m2
Szerokość miechów bocznych
600 mm
Wysokość miecha górnego
1000 mm
Czas nadmuchiwania
ok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrza
ok. 40 sekund
Uszczelnienie pneumatyczne TSUP jest przeznaczone do doszczelnienia naczepy samochodu ciężarowego na stanowisku załadunkowym. Dzięki integracji z rampą przeładunkową nie ma konieczności stosowania dodatkowych elementów chroniących przeładowywane towary. Podstawowym zadaniem uszczelnienia jest ograniczenie wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie.
Standardowo uszczelnienie pneumatyczne zostało wyposażone w jedną dmuchawę odpowiedzialną za prawidłowe napełnianie się miechów. W przypadku zamówienia indywidualnego, istnieje możliwość zwiększenia ich ilości do 2 sztuk.
Górna poduszka uszczelnienia jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem.
Maksymalna wysokość | 610m3/h |
Maksymalne sprężenie | 500 Pa |
Głośność | 70 dB |
Typ silnika | R2E 160-AY 47-01 |
Moc pobierana | 240 W 50 Hz |
Prędkość obrotowa | 2100 [1/min] |
Napięcie zasilania | 230 V |
Masa | 4 kg |
Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem.